eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org> <5dcbca2f$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 13 Nov 2019 10:22:23 +0100
    Message-ID: <18r47ur930fhr$.dlg@myjk.org>
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Host: 95.49.78.198
    X-Trace: 1573636941 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 95.49.78.198:63231
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2245
    X-Received-Body-CRC: 3419214093
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665901
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 13 Nov 2019 10:17:37 +0100, cyklista

    > Tak będzie cały czas, po to producent robi swoją baterie ze swoim
    > oprogramowaniem żeby nikt mu interesu nie psuł i coś taniego mógł dać
    > W rowerach elektrycznych to się da to ominąć bo dajesz nowy sterownik i
    > swoje baterie jakie chcesz, ale w samochodzie to minie jeszcze dużo
    > czasu aż pojawią się sterowniki albo zastępcze oprogramowania które
    > umożliwią zamontowanie czegokolwiek co nie będzie musiało podawać kodów
    > producenckich przy starcie samochodu.

    Nie chcę Cię martwić, ale wspomniany Tomas Tesla runner zmienił jednak
    sterowanie w Outlanderze PHEV. :P To jest tylko i wyłącznie kwestia chęci i
    umiejetności. Wiadomo że w samochodzie to bardziej skomplikowane, ale
    przecież czipowanie spaliniaków to nie jest nic szczególnie innego.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: