-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!pe
er03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.c
om!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <53da426b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<lrdkdn$cg$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lrdkdn$cg$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Bieżnik ok 4 mm
Date: Thu, 31 Jul 2014 19:50:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <53da8200$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.118.250
X-Trace: 1406829056 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2242 83.30.118.250:63704
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1716
X-Received-Body-CRC: 1044480851
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540510
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości grup
>> Zmieniam wkrótce Yokohama A Drive z bieżnikiem w granicach od 3,5
>> do 4,5 mm na nowe, bo wyraźnie pogorszyła się przyczepność na
>> mokrym.
>> Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu
>> kapelusznikowi, czy wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.
>3,5 mm to już szrot.
przepisy dla letnich nakladaja obowiazek 1.6mm (lub do znacznika),
wiec do szrotu im formalnie daleko.
Ale na deszczu trzeba uwazac, szczegolnie w koleinach, no i sam Jacek
pisze ze wyraznie pogorszone.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.14 20:01 Cavallino
- 31.07.14 22:13 J.F.
- 01.08.14 01:00 Tomasz Pyra
- 01.08.14 11:30 Dman666
- 01.08.14 14:10 Cavallino
- 01.08.14 14:12 Cavallino
- 01.08.14 14:40 J.F.
- 01.08.14 14:42 Cavallino
- 02.08.14 01:46 Tomasz Pyra
- 02.08.14 09:30 J.F.
- 03.08.14 01:14 Tomasz Pyra
- 03.08.14 07:23 Jacek
- 03.08.14 07:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=