  • Data: 2017-12-04 18:38:36
    Temat: Re: Boskie proporcje.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwszy "szczal", z google
    > https://www.google.pl/search?q=function+generator+on
    line+figures+lissajous&

    > tu na deser 3D
    > http://www.gewang.com/software/sndpeek/

    Dziękówa. Ciekawi mnie jak na podstawie takich wykresów:

    imgui SDL2 OpenGL-2 sndpeek
    https://www.youtube.com/watch?v=cHJGQf-6XCE

    ... można zidentyfikować cześtotliwość wiodącą np. takiego nagrania, lub ludzkiego
    głosu. Teraz w modzie jest przekonwertowywanie starych dobrych kawałków po kątem
    interesującej twórcy częstotliwości:

    When The Rain Falls by Mike Monday AKARI ARYACA RMX 528 Hz
    https://youtu.be/CMSd3IQk_nU?list=PLV2CnbmEw-6xfaGZ9
    64zP2967R7zhxIOS

    432 Hz | Deep Sleep Calming (1 Hour) Meditation
    https://www.youtube.com/watch?v=RaF0fZKMiJ4

    Ciekawi mnie jak wyciągnąć z danego dzwięku nazwijmy to "wiodąca" czestotliwość ....

    Endriu