    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 28 May 2018 00:04:17 -0700 (PDT)
    <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
    <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
    <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
    <5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    <pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
    <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
    <peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <18w7q1nwuro8i$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 01:18:50 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 27 May 2018 16:10:31 +0200, Marek S

    > Przepraszam, założyłem, jak widać błędnie, że dyskutuję z osobą na tyle
    > inteligentną, że nie będzie porównywać dwóch skrajnie różnych samochodów
    > żeby udowodnić swoją teorię. Stąd nie precyzowałem dokładnie, bo oczywistym
    > jest, że jak się bierze Leafa z segmentu C w cenie 140 tys. zł, to się
    > porównuje albo segment albo cenę, a najlepiej to te dwa jakoś razem
    > zestawić. Dlatego, po raz kolejny powtarzam, zestawiłem sobie to czym
    > jeżdżę, Mazdę 6 z segmentu D w cenie 140 tys. z i-MiEVem za 120 z segmentu
> [...]
    Foka 10 letnia moze byc?
    Przy 90km/h glosniejsze sa opony.
    Robilem test na sobie i znajomych wciskajac sprzeglo i pozwalajac silnikowi zejsc na
    wolne obroty przy takiej predkosci, ktore to obroty nie sa zbytnio slyszalne podczas
    postoju.

    Silnika wtedy zupelnie nie slychac, slychac szum powietrza, opony i pewnie troche
    lozyska.

    Tak wiec potwierdzic moge to o czym pisze Marek.
    Powyzej pewnej predkosci nawet diesel nie robi zbytniego halasu.

    PS
    Ostatnie pare dni obserwuje i tu i na grupie o budowaniu i elektronice jakies
    szczegolne nasilenie bezsensownych klotni gdzie jeden dyskutant uogolnia a drugi sie
    zapiera przy konkretnym przykladzie i nie moga sie nawzajem zrozumiec.
    Bez sensu...