  • Data: 2020-02-15 10:37:21
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-15 00:55, Lort wrote:
    > Po prostu w kontekście ogólnie znanej powszechnej uczciwości na rynku
    > samochodowym - nie bardzo mi się podoba postawa "licznik jest mój i mogę
    > sobie z nim robić co mi się podoba".

    Podobny problem dotyczy branży mięsnej czy jak się okazuje handlu solą.
    Rozwiązaniem nie jest (oczywiście moim zdaniem) kontrolowanie wszystkich
    i wszystkiego jak leci, ale np. uproszczenie i skrócenie czasu rozpraw,
    tak żeby opłacało się z oczywistym oszustwem wybrać do sądu i żeby
    sprawa w której nie ma specjalnych wątpliwości trwała np. miesiąc czy
    kończyła się na pierwszym posiedzeniu.

    Zamiast tego niektórym zaczęło się opłacać czyścić licznik co miesiąc, a
    biorąc pod uwagę że interfejsy do co popularniejszych aut kosztują
    stówę, temat jest nie do opanowania w obecny sposób bo teraz już ładna
    historia będzie się oszustom zgadzać w 100%. A normalni ludzie - czyt.
    ja - zostają z problemem z dupy którego nie ta się rozwiązać szybko,
    prosto ani tanio.

    Takie są wyniki pisania prawa na kolanie, bez konsultacji z ekspertami,
    bez zaplanowania drogi rozwiązania ewentualnych problemów, bez
    posiadania podstawowej wiedzy na temat funkcjonowania regulowanych
    obszarów i przez ludzi nie tylko oderwanych od rzeczywistości ale też po
    prostu niezbyt lotnych.