  • Data: 2020-02-15 06:59:45
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lort b...@g...w.ua ...

    > A tu się zgadzamy.
    >
    > Po prostu w kontekście ogólnie znanej powszechnej uczciwości na
    > rynku samochodowym - nie bardzo mi się podoba postawa "licznik jest
    > mój i mogę sobie z nim robić co mi się podoba".

    Ale trzeba jednak zauwazyc ze wylano dziecko z kapielą.
    Bo nie to ze licznik kiloemtrów wskazuje błednie przebieg jest przeciez
    problemem. A juz na pewno nie to ze wskazuje milion zamiast dwóch
    milionów kilometrów jak wskazywała sprawa pewnego mercedesa.
    Problemem jest to ze ktos mogłby chciec oszukac co do tego stanu kogoś
    komu np chce sprzedac auto.
    A tu jak zwykle probuje sie pokazac ze coś sie robi, a ze bez sensu i
    przy okazji paru niewinnych bedzie miało kłopoty - kto by sie tym
    przejmował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji