    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cofanie między barierki na styk
    Date: Fri, 14 Jun 2019 19:31:18 -0500

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message
    news:qe15fd$k0g$1@news.icm.edu.pl...

    > Że niby jak mam wyjrzeć za prawe okno?

    Sugerujesz że odstęp między barierkami zmienia się w czasie
    przejeżdzania między nimi i z tego powodu musisz obserwować
    obie strony auta aby Cię barierka nie zaskoczyła?? :-))
    To chyba niewłaściwie sobie te barierki wyobrażałem - możesz
    je nam narysować albo fotkę jakąś wysłać? Bardzo jestem ciekaw.