    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 26 Apr 2017 12:55:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Coś mniejszego niż eeepc
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 20:56:48 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ale ekran potrzebny do obserwacji i konfiguracji :D

    Nie idz ta droga :) ja tam bylem i nie bylo zle ale zawsze cos bylo nie tak

    Chcesz? odstapie ci moje oqo 01+ :)

    Przerobilem: lifebooka b2152 (czy jakos tak), zaurusa c1000, zaurusa netwalkera, oqo,
    treo 90, treo600, siakiegos compaqa, i pare innych.

    I inicjalnie chcialem ci coś z nich zaproponować ale z kazdym bys sie mordowal.
    Zaurus c1000 bylby bolesny bo linuxowy kernel tylko 2.4. I do tego 64MB ram.
    Netwalker fajny, ale tez swoje problemy ma no i jak by ci padł to bys drugiego se nie
    wykombinował :)
    Lifebook ok, ale imho bez sensu gdzieś zostawiać, jak ktos skroi to szkoda mimo ze
    duzo kasy bys za niego nie musial dac.
    IMHO nie ma sensu pchac sie w antyki a nowe sprzety jak małe to drogie a jak nie
    drogie to z dziadroidem :) wiec mozesz miec problem aby poganiac z nich jakies
    fikusne ftdi na usb czy inne takie...

    I uczciwe dalem ci rade jaka bym sam sobie dal :)

    Ja skonczylem na noszeniu t61. Ale zakladam ze laptopa ze soba nosic nie chcesz i
    koniec :)

    > Ale ja to wszystko wiem i uzywam :D Tylko czasem trzeba coś na miejscu
    > przestawić. I bez ekranu jest to upierdliwe.
    >
    > Tak wiem, mogę wstawić bez ekranu i konfigurować z telefonu przez
    > bluetooth czy inny wifi. Mogę. Ale... jak by się dało inaczej ...

    No to jak wiesz i umiesz to jesteś w 90% drogi. :)

    Spraw se eepc (albo lifebooka) i maline. I patch kabelek. I bedzie najlepiej jak sie
    da, IMHO.