  • Data: 2020-01-03 18:32:02
    Temat: Re: Czemu Python jest jaki jest?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2020 18:12:41 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > No to popatrz - VBA nie jest skryptowy. A VBS jest.

    I w czym problem?

    > C jest skryptowy, bo jest csh, czyli C-shell.

    Wiesz w ogóle o czym mówisz?

    Zobaczmy.

    $ csh

    % int x = 5;
    int: Command not found

    % int f(void) { return 5; }
    Badly placed ()'s.

    No rzeczywiście.

    > A Javascript nie jest skryptowy, bo to nie język powłoki systemu.

    No nie jest. I co teraz?

    > No cóż, nie bardzo kumam o co ci chodzi - zwłaszcza że bash jest
    > napisany w C - więc nie da się zrobić w bash tego co niemożliwe w
    > C. Owszem, w C można zrobić to czego nie da się zrobić w bash.
    > Np. napisać procedurę obsługi przerwania.

    Faktycznie nie bardzo kumasz o co mi chodzi.
    Może przeczytaj jeszcze kilka razy to, co napisałem.
    (Albo poczekaj aż będziesz miał zdaną maturę)