  • Data: 2018-05-16 20:34:08
    Temat: Re: Czerwony kolor czemu matowieje
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki ze tutaj napisze, to nie bezposrednio do Ciebie Jacku. Brandzlujecie sie a w
    tym czasie kupili byscie opakowanie Plastmalu i wysmarowali nim, zgodnie z instrukcja
    na butelce, swoje zmatowiale samochody. O tym zeby uzyc pasty sciernej i wosku nie
    chce pisac bo mnie sie nie chce robic tymi preparatami, chociaz efekt jest najlepszy.
    Jak jest dobrze zrobione Plastmalem to sucha szmata zjezdza z maski jesli jest troche
    pochyla. Po nalozeniu przez minimum pol roku nie ma potrzeby mycia samochodu. Kazdy
    deszcz umyje nie gorzej niz myjnia a jak by sie zakurzyl to jak kredens wystarczy
    miekka szmatka odkurzyc.

    A na czym ten Plastmal polega, że taki dobry?

    Biały też można tym wysmarować?

    --
    MN