-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
Date: Wed, 27 May 2015 21:06:55 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <mk54kr$3or$1@node2.news.atman.pl>
References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl> <mk416c$25o$1@pippin.nask.net.pl>
<mk4f55$nep$1@node1.news.atman.pl> <mk4ulj$fvg$1@pippin.nask.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.59.237.8
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1432753627 3867 212.59.237.8 (27 May 2015 19:07:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 May 2015 19:07:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <mk4ulj$fvg$1@pippin.nask.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563098
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-27 o 19:25, t-1 pisze:
> Źle mnie zrozumiałeś. Nie miałem zamiaru ci dokuczać.
> Pytałem się ile wytrzymała dwumasa po wymianie sprzęgła?
Problem w tym, że mam zaledwie 140 kkm przebiegu i pada mi już druga
dwumasa. Pierwsza podobnie hałasowała, miała też luz, ale już nie
pamiętam ile razy większy od dopuszczalnego i przy ruszaniu z miejsca
szarpało, więc zdecydowałem na wymianę. Teraz denerwują mnie te odgłosy,
ale mechanicznie nic nie czuję, więc przy wymianie sprzęgła zdecydowałem
zostawić dwumasę ze względu właśnie na koszty. Od wymiany sprzęgła
minęło pół roku, więc pewnie przejechałem jakieś 7-9 kkm.
A tak przy okazji: podobno można zamiast koła dwumasowego założyć zwykłe
i elastyczną tarczę sprzęgła, tylko nie wiem, czy do mojego bolida takie
są dostępne (fiat doblo 1,9 multijet).
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.15 22:47 t-1
- 28.05.15 08:00 Budzik
- 28.05.15 08:00 Budzik
- 28.05.15 09:56 yabba
- 28.05.15 10:21 J.F.
- 28.05.15 10:36 yabba
- 28.05.15 10:37 yabba
- 28.05.15 11:54 X-Man
- 28.05.15 11:55 X-Man
- 28.05.15 12:04 Jacek
- 28.05.15 12:18 Jacek
- 28.05.15 12:46 yabba
- 28.05.15 13:00 Jacek
- 28.05.15 13:20 yabba
- 28.05.15 14:33 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=