  • Data: 2019-09-12 18:57:47
    Temat: Re: Dimmable LED -- do bani
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-12 o 11:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    30w-bialy-cieply-mengs-8272589967

    > Na kondensatorze. Widac bez rozbierania, ale trzeba miec "zarowke", albo
    > dobre zdjecia.
    >
    > Ale napisane, ze sciemnialna, wiec ciekawe - sprzedawca sciemnia, czy
    > nie chcialo mu sie drugich zdjec robic :-)

    Jeżeli tam jest szeregowy kondensator to raczej jest ściemnialna
    normalnym regulatorem, pod warunkiem że albo masz ich dość dużo, albo
    podłączysz jeszcze jakieś obciążenie żeby triak miał podtrzymanie. ZTCP
    to są "dedykowane obciążenia" w postaci kondensatora.

    -led-dimmable-light-80x-2835-smd-led-bulb-lamp-in-wa
    rm-whitecool-white-energy-saving-light/?portfolioID=
    2230

    > Tylko tam nie mozna zobaczyc co w srodku :-)

    Ano nie można. Chyba że się w naukę zainwestuje ;)

    Pozdrawiam

    DD