  • Data: 2018-11-26 12:39:20
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-11-26 o 01:58, Marcin Debowski pisze:

    >Podają wytrzymałość tworzywa 48 MPa.
    >https://www.drukarki3dhp.pl/wp-content/uploads/2018
    /10/Materia%C5%82-HP-3D-High-Reusability-PA-12.pdf

    Tylko czy to jest wytrzymalosc detalu z tej drukarki, czy wytrzymalosc
    tworzywa dla probki z wtryskarki ?

    A moze to nie ma znaczenia ? Choc wydaje mi sie, ze drukarki, takiej
    termotopliwej, bedzie mniejsza, bo i jakies pory, i jednak warstwa na
    warstwie.

    Tam jeszcze ciekawa adnotacja
    9. Wyniki testu wykonane przy użyciu metody ASTM D638 z szybkością
    testowania 50mm/min, typ próbki V.

    Jak sie domyslam - tu chodzi o predkosc rozciagania probki ...

    J.