    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Date: Fri, 26 Aug 2016 18:13:46 +0200

    W dniu 2016-08-26 o 18:01, Marek pisze:

    > Nie rozumiem, chcesz mieć dobrze zrobione czy tanio?

    To nie są płytki wymagające kosmicznych technologii. Gdyby nie
    przelotki to sam bym je sobie zrobił. Dlatego dopłacanie
    do profesjonalnej płytkarni ani czekanie 3-4 tygodnie niekoniecznie
    musi być uzasadnione. A już zdecydowanie najbardziej bolą
    mnie te terminy. A znowu na dopłacanie do ekspresów mnie nie stać.

    Planowałem skorzystać z comiesięcznej promocji w techno-service ale mam
    wrażenie,że oni z tego zrezygnowali.