  • Data: 2019-08-08 20:37:18
    Temat: Re: Farnell co się dzieje?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja mam odmienne doświadczenia, towar zawsze na drugi dzień, do tego
    > bez problemu dostałem 30 dni terminu płatności. Jedyny minus jest taki
    > że zdarza im się elementy na taśmie przysłać w kilku kawałkach, pomimo
    > zaznaczonej opcji "proszę o elementy w jednym kawałku". Odkąd przejął
    > ich Avnet to i ceny mają normalne.

    No widzisz, Ty taśmę, a ja kable w kawałkach - sygnałowe. Niby co, mam
    sobie lutować je razem? Ale nie to zaważyło. Potrzebowałem element
    dostępny tylko u nich - taka chora umowę z producentem elementu mieli.
    Obiecywali chyba przez 4 miesiące, ja za nimi obiecywałem klientowi i w
    efekcie zostałem bez wykonanego zlecenia, z elementami które mogę sobie
    wsadzić, na szczęście wiarygodność obroniłem. Klient znalazł innego
    dostawcę, a mnie szlak za każdym razem trafia jak widzę nowe urządzenia
    bez mojej elektroniki. Dlatego nadal nimi gardzę.

    Miłego.
    Irek.N.