  • Data: 2018-11-04 13:14:52
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-04 o 01:45, nadir pisze:
    > Ja nie mam telewizora i nie oglądam TV, ale jak czasem jestem u kogoś
    > kto ma, to szukam na przykład programów Davida Attenborough, które
    > lubiłem oglądać za młodu, no i nic nie ma. I nie wiem czy to BBC też
    > zeszło już na psy, czy David Attenborough nie dorobił się następców, a
    > może już wszystko zostało odkryte, nakręcone, wyjaśnione i nie ma do
    > wracać?

    Nie ma następców (o ile jest poproszę o info kto gdzie jak :) )
    Co do samego Davida Attenborough to czeka w kolejce mini serial Planeta
    ziemia II i Błękitna Planeta II.
    Fakt że teraz trudniej jest nowemu pokoleniu dokonać tego co ww nie
    mniej jednak dało by się przy użyciu aktualnego stanu techniki nagrać
    naprawdę ciekawy dla każdego film/serial, tylko to nie jest aktualnie
    superprodukcja i mało kto będzie chciał to finansować takie realia niestety.

    Robak