eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook? › Re: Gdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook?
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook?
    Date: Thu, 24 Jul 2014 21:21:28 +0200

    W dniu 24.07.2014 o 21:12 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > O bankructwie nie wiedziałem.
    > Ale tak czy inaczej, są serwisy, które przykładowo w monitorze LCD
    > wymieniają wyschnięte elektrolity za pół dolara, zaś klienta "kasują" na
    > wymianę przetwornicy. Tego typu serwisów chciałbym uniknąć.

    A ile byś chciał zapłacić za wymianę kondesatorów?
    mniej niż za wymianę przetwornicy?
    jak ci za drogo to sam wymieniaj, zobaczysz jaki to cud miód. Bo ja kilka
    razy to robiłem i wiem co to jest i jakie pułapki czychają przy tym.
    Zaznaczam żę robiłem to dla siebie, bo dla klientów nie opłaca się tego
    robić.

    --

    Pozdr
    Janusz