  • Data: 2017-12-13 19:22:09
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Szczegolnie.
    > Pradu nie mialem, wody nie mialem, a telefon dzialal.
    > Inni co prawda mieli wiecej pecha i telefon im z rok nie
    > dzialal, ale ... myslisz ze po zalaniu powiedzmy polowy
    > miasta siec komorkowa by dzialala ?

    A we Wrocławiu działała? Myślę, że ta technologia jest bardzo
    odporna na zalanie. To znaczy *można* wszystko zrobić tak, by
    przy powodzi szlag tego od razu nie trafił. Czy się tak robi
    -- tego nie wiem.

    > Nawet jesli ... to jak komorke naladowac :-)

    Noe, gdy się zanosiło na deszcz, to jeszcze zdążył arkę zbudować.
    Komórke można zawczasu nałoadować. Powinno starczyć na tydzień.

    --
    Jarek