  • Data: 2019-03-12 13:02:22
    Temat: Re: Gwint, który się zaciera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ed4c0452-fa3f-48d7-b1ef-be9099d0657a@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 12 marca 2019 18:48:44 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Czemu miałoby powodować?

    Bo aluminium z natury sie topi w okolicach 600C, ale moze ten stop
    lepszy.

    >Od samego patrzenia się tak nie obraca, raczej trzeba naprzeć na to
    >siłą. No to chyba jest zgrzany?

    Zapewne trzeba naprzec, ale jak rozumiem - potem sie o kawalek daje
    obrocic, wiec na pewno zapieczony juz nie jest,
    a o wiekszy kąt juz sie nie daje obrocic.

    Magia :-)

    >Ty byś spróbował czegoś co ciekawe z czego jest zrobione? Słuszną
    >linię obrała nasza partia...

    Skoro producent obiecuje 1200C, to tyle ma obowiazek wytrzymac, czy
    trzeba wiedziec cos wiecej ? :-)

    Smar miedziowy, miedziowy jest ogolnie uznany, ale sama miedz sie
    akurat topi ponizej 1100.
    Jakis tlenek miedzi ?
    No i nie zawiera silikonow ... to co zawiera oprocz miedzi ?

    A moze to bylo 1200 st F ? :-)

    https://eshop.wurth.pl/Spray-miedziany-CU-800-SMAR-W
    YSOKOTEMP-CU800-300-ML/0893800.sku/pl/PL/PLN/

    I oni to sprzedaja, i to nie tylko gospodyniom domowym.
    Widac sluszna linie ma ich partia :-)

    J.