-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Wed, 9 Jan 2019 14:48:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <q14u2g$m27$2@node1.news.atman.pl>
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
<q14to6$2hf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1547041680 22599 82.139.185.195 (9 Jan 2019 13:48:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jan 2019 13:48:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <q14to6$2hf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647933
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 14:42, viktorius pisze:
> W dniu 2019-01-09 o 14:10, Mateusz Viste pisze:
>
>>
>> Pasek klinowy CVT to nie tylko paski stalowe, a przecież gdyby miało tam
>> miejsce ciągnięcie, to po co kombinować z tymi malutkimi elementami które
>> wchodzą jeden w drugi? Te elementy mają sens wyłącznie w kierunku pchania.
>>
>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
>>
>
> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie popracował,
za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie, gdy po
ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
koncepcja :)
>
Tak właśnie sobie myślałem.
Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 14:54 Michał Jankowski
- 09.01.19 15:39 s...@g...com
- 09.01.19 15:41 s...@g...com
- 09.01.19 15:44 viktorius
- 09.01.19 15:45 s...@g...com
- 09.01.19 15:50 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:01 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:06 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:09 robot
- 09.01.19 16:23 s...@g...com
- 09.01.19 16:44 viktorius
- 09.01.19 16:45 robot
- 09.01.19 16:52 robot
- 09.01.19 17:11 s...@g...com
- 09.01.19 17:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-13 Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- 2024-05-13 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-13 ekran sie odspaja
- 2024-05-13 Wrocław => ERP Implementation Consultant <=
- 2024-05-13 Marki => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-13 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-13 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-05-13 Zielona Góra => Engineer R&D Energy Electronics <=
- 2024-05-13 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-05-13 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- 2024-05-13 Tusk zdecydowany jest zbudować nową Linię Mażinota!
- 2024-05-13 Warszawa => Cybersecurity Consultant <=
- 2024-05-13 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=