  • Data: 2020-01-15 11:37:52
    Temat: Re: Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?
    Od: kosmos <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-15 o 09:19, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 15 Jan 2020 09:02:11 +0100, w
    > <5e1ec705$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>, kosmos <k...@u...pl>

    > Podmienić. Nawet nie musi pasować do obudowy, może leżeć luzem.
    To niestety nie takie proste - do tego komputera zasilacze są
    dedykowane, wsuwane w obudowę na zatrzask - podłączenie standardowego
    zasilacza (jeśli w ogóle możliwe) trzeba by wykonać we własnym zakresie
    (różne końcówki, wtyczki, być może inny prąd), a to znacznie wykracza
    poza moje umiejętności (i odwagę ;-)

    > Nie chodzi o zanik energii, tylko jej niedostatek. Wentylatorom to może być
    > obojętne, ponadto mogą być na innym torze zasilania. Możesz spróbować odciążyć
    > tor, z którego jest zasilana płyta+grafika.

    Tu nie do końca rozumiem - jest jakiś soft do zarządzania takimi
    sprawami? Podkreślę, że zasilacz nie jest tu typowy...

    > Sprzętowo dekoduje video.
    Zgoda, ale z minimalnym obciążeniem. Chyba, że nie obciążenie powoduje
    problem a wywołanie jakiejś funkcji...

    > Czemu? To dobry test. Powinien się odpalić.
    >
    > A powodem może być także Win10...
    Może, jeśli dobrze pamiętam to pojawiał się komunikat o treści (mniej
    więcej) "Program nie został uruchomiony prawidłowo". Ale jakoś mocno się
    nad tym nie pochylałem, może ściągnąłem tylko jakąś część tego, co jest
    potrzebne do uruchomienia. Albo pobrałem niewłaściwą dla systemu wersję
    (chociaż wyboru chyba nie było).