    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Date: Sun, 12 Aug 2018 08:05:24 +0000 (UTC)

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Może się dowiedzieli, że jeśli się w mieszkaniu wyjmie wszystkie wtyczki
    > z gniazdek i wyłączy oświetlenie, to licznik i tak bije? ;)

    Nie, ona rozmawiała z nimi na dwa telefony (jeden ze mną, drugi z nimi) i
    specjalnie o to dopytała, bo dokładnie jej to powiedziałem. Nagrałem to,
    bo mam w takich sytuacjach, powiedzmy, ograniczone zaufanie.

    "Pani mówi właśnie, że to jest od razu na liczniku wykryłoby, że ktośtam
    poza normalną średnią ciągnie, ale od razu po tym jest sprawdzana
    instalacja, za którą jest podpięty."

    Kazałem dopytać czy instalacja za licznikiem w mieszkaniu. Dopytała.

    "Jeżeli jest podejrzenie, że ktoś ciągnie prąd, to jest wszystko
    sprawdzane."