    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Date: Fri, 31 Aug 2018 12:46:50 +0000 (UTC)
    <5b86e98b$0$15176$426a74cc@news.free.fr>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5b870c9a$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@t...no1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@t...no1>
    <5b87d434$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Był czas, kiedy próbowali podważyć samą legalność tego piszczenia.
    > Bo w ustawie stało, że komunikacja przez telefon musi odbywać się
    > w języku otwartymm. A takie piski -- kto je zrozumie.

    No tak... cenzor musi słuchać :)

    Na CB też nie wolno nadawać szyfrowanej ani cyfrowej komunikacji, ale tam
    sens jest inny (i zrozumiały), bo to nie jest prywatna linia. Na prywatnej
    bym się kłócił, bo co to kogo obchodzi, jakie dźwięki wysyłam przez
    telefon?

    Z drugiej strony wiem, że dorastałem w innych czasach i realia były już
    inne. Za moich czasów nie było już tak bezczelnej i jawnej cenzury jak
    za PRLu.