  • Data: 2018-02-11 19:08:37
    Temat: Re: Jaki prostownik?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 lutego 2018 15:33:52 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Z tego, co szukam, to widzę, że dwa ostatnie punkty się ze sobą kłócą.
    > Jak jest automat, to gdy podłączę całkiem padnięty akumulator, to
    > prostownik go "nie widzi" i nie wystartuje, bo ma ustawiony minimalny
    > próg napięcie chyba coś koło 11V.
    > Jak jest taki, że zawsze startuje, to nie ma automatyki wyłączającej po
    > naładowaniu.
    > Jest takie cudo?

    A do czego go potrzebujesz?
    Bo przy dzisiejszych cenach akumulatorów w okolicach 200zł to może prostownik
    niepotrzebny?
    2 auta w rodzinie od 10 lat i ani razu prostownik nie był potrzebny.
    Oczywiście kilka razy bywało że auto nie zapaliło to na pych/zaciag i odpalił
    A aku za 200zł kupiłem nowe jak stary już szwankował
    Prostowniki teraz w cenach porównywalnych do nowych aku więc przemyśl temat