-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
<pi6uf7$9af$1@node1.news.atman.pl>
<5b4710a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4713be$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<5b47800a$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
<5b47be24$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4884ca$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<5b48bf43$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5b48df5f$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5b48fc70$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4906fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4908a0$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Tue, 17 Jul 2018 12:20:17 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <c...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <5b4dc31c$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
X-Trace: 1531822876 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 605 213.238.88.44:1757
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3572
X-Received-Body-CRC: 2312250508
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635895
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-13 o 23:25, Zenek Kapelinder pisze:
> Dobrze podsumowal artykul eksperta jeden z komentujacych
> Leszek Murzyński
> Przykład przeładowania (śmiertelnego!) accu 60Ah:
> - 15A x 20h = 300Ah
> - 1,5A x 4h = 6Ah
> razem aż 306Ah władowane do biednego denata 60Ah...
Hehehe, fajny debil, który umi czytać ze zrozumieniem, tak jak ty a zna
się na ładowaniu STAŁONAPIĘCIOWYM jak wilk kurwa na gwiazdach :D:D:D
> Ela Wierzbicka
> Chyba ten artykuł pisał ekspert ale od saletry z cukrem :
>
Ta pani też powinna wypierdalac do kuchni i gotowac kurwa dżem z cukrem :)
Otóż, drogi debilu, metoda ładowania polegająca na STAŁONAPIĘCIOWYM
ładowaniu akumulatorów ŻELOWYCH (bo tam jest mowa o takich), polega na
tym, że na samym początku ładowania, osiagamy wartość prądu NIE WIĘKSZĄ
niż 0,25% pojemnosci ładowania (tutaj stosujemy ogranicznik prądowy)...a
pozostała część czasu ładowania rozkłada się w dość długim czasie (ok 20
godzin) wynika to ze SPADKU prądu ładowania przy stałym napięciu, który
pod koniec osiaga wartość 0,025 pojemności akumulatora(prąd). Gdyby
napięcie ładowania było regulowane (automatycznie)i podwyższane w miarę
upływu czasu to czas by się skrócił, gdyz wartośc prądu byłaby stała i
ograniczona a to doprowadzi do uszkodzenia akumulatora (gazowanie i
rozszczelnienie) co wspomniany debil, Leszek Murzyński sobie
wykoncypował biorąc rozumowanie z dupy :]
Tutaj debilu masz wykres czasu i prądu ładowania przy stałym napięciu
lub stałym prądzie:
https://ep.com.pl/cache/images/norm/0/3/8/c3JjPS9pbW
FnZXMvbm9ybS8wLzMvOC8xMzAzOGFrdW11bGF0b3J5XzEzLmpwZy
Z3PTkwMCZoPTU2Ng==_src400205a970fd9410c1324ea3cf1abd
f5.jpg
i se poczytaj:
https://ep.com.pl/artykuly/10248-Akumulatory_kwasowo
olowiowe.html
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.18 16:03 Zenek Kapelinder
- 17.07.18 16:55 LordBluzg(R)
- 17.07.18 19:23 Zenek Kapelinder
- 17.07.18 20:03 LordBluzg(R)
- 17.07.18 20:32 Zenek Kapelinder
- 17.07.18 22:44 Mateusz Bogusz
- 17.07.18 22:47 Mateusz Bogusz
- 17.07.18 23:30 LordBluzg(R)
- 17.07.18 23:39 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:00 LordBluzg(R)
- 18.07.18 00:02 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:08 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:32 LordBluzg(R)
- 18.07.18 00:34 LordBluzg(R)
- 18.07.18 01:50 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek