  • 31. Data: 2010-06-16 00:24:04
    Temat: Re: [KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

> [...]
    <CIACH> /debilizmy furmana wożącego węgiel po warszawie/

    > PS: skonfiguruj sobie czytnik

    Wyjaśniam czemu opadły mi już cycki - jaki kur*a czytnik ??????????

    6008

  • 32. Data: 2010-06-16 00:46:08
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:19:27 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > Widziałem (rzuć beretem, albo czytnikiem wstecz), i żądałem nawet, żeby
    > we Wrocławiu na jeden sygnalizator dodać strzałkę. No ale tam jest
    > *jeden sygnalizator nad jednym pasem i drugi sygnalizator nad drugim
    > pasem* Pytam się ja ciebie zaś, jak to zrobić na jednym sygnalizatorze ?
    > Jedna strzałka nad drugą ? czy obok siebie, tak by się w pociąg bawiły ?

    no popatrz a w Warszawie są wa pasy ze strzałką o skrętu w prawo. I ona
    jest jedna. I nawet nasz sławetny inż.Galas nie dał jej rady.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-06-16 00:47:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:21:44 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > A co mnie to czy Ty zrozumiałeś ?

    > A gdzie była mowa o autobusie ?
    > Piszemy w tym samym wątku ?
    >
    > (BUS ... DOSTAWCZAK ... DUCATO ... pewnie z węglem. Pewnie jechałeś z
    > dostawą węgla, bo wiesz dokładnie jak wyglądał ten pojazd)

    a to że był to Bus a nie autobus zmienia twoje buractwo?

  • 34. Data: 2010-06-16 00:48:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:24:04 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > <CIACH> /debilizmy furmana wożącego węgiel po warszawie/

    nie każdy jest Tobie podobny

    > Wyjaśniam czemu opadły mi już cycki - jaki kur*a czytnik ??????????

    co to jest czytnik newsów sprawź sobie w guglu

  • 35. Data: 2010-06-16 00:55:22
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:24:04 +0000, osobnik zwany
    > Rafał Gil wystukał:
    > nie każdy jest Tobie podobny
    > co to jest czytnik newsów sprawź sobie w guglu

    tego raczej sie nie konfiguruje...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 36. Data: 2010-06-16 01:09:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    masti pisze:

    > dla mnie ten co objeżdża stojacy autobus wbrew pord jest burakiem i tyle

    A dla mnie burakiem jest ten, kto innym czyni źle: utrudnia, blokuje, stwarza
    niebezpieczeństwo, wpycha się ciasno przed itp. Tu nic podobnego nie miało miejsca,
    a przynajmniej nic takiego nie wynika z opisu sytuacji. Pojechał ze złego pasa, tyle.
    Wg opisu manewr nie miało to absolutnie żadnego znaczenia dla ruchu innych pojazdów,
    w tym owego stojącego busa. To gdzie to buractwo?

  • 37. Data: 2010-06-16 01:24:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 01:09:48 +0200, osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

> [...]
    > sytuacji. Pojechał ze złego pasa, tyle. Wg opisu manewr nie miało to
    > absolutnie żadnego znaczenia dla ruchu innych pojazdów, w tym owego

    widzisz, widzę takich cwaniaków coziennie. udają, że nie omijają korka,
    nie wpychają się na chama itp. ale oni nie są burakami, oni są mądrzejsi
    od innych

  • 38. Data: 2010-06-16 01:25:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 00:55:22 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    >
    > tego raczej sie nie konfiguruje...

    owszem, np. przez użycie czytnika.

  • 39. Data: 2010-06-16 01:26:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafał Gil" <d...@g...pl> wrote in message
    > Rozumiem, że gdybym skręcił (mając pole position) z prawego to policja
    > też byu miała rację ? Jazda na czerwonym ? (odejmujemy lewy pas).

    Gdybyś skręcił z prawego to byłaby inna sprawa. Skręciłeś z lewego.

  • 40. Data: 2010-06-16 01:27:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

> [...]
    > pojazdów,
    > w tym owego stojącego busa. To gdzie to buractwo?

    A jeśli autobus przepuszczał pieszych idących po pasach, których
    koleś skręcający z lewego by nie zauważył?