  • Data: 2018-03-15 20:52:28
    Temat: Re: Karta SD pojemnosci 512 Mb.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/15/2018 11:12 AM, ń wrote:
    > Gorzej z odporną na upadki i wodoszczelną, a nawet unoszącą na wodzie obudową, do
    tego posiadane już różne kable i uchwyty.

    Do wielu smartfonów są obudowy wodoszczelne, niektore sa w standardzie
    odporne na wodę w zanurzeniu. Gąbka/zbiornik wypornościowy nie jest
    jakoś specjalnie ogromny. Uchwytów do mocowania od groma, widuje rowniez
    uchwyty z przelotka do standardu gopro, czyli masz wszystko. To tylko
    kwestia przełamania się.

    Tak na marginesie, mam znajomego ktory chodzi ze starym Garmin. Nie ma
    senswnych map, kiepsko widać w dzień, cieżki, absurdalnie skomplikowane
    wyciąganie informacji ze środka. Powód używania? "Bo jest lepszy". No i
    tyle dyskutowania. To czasem kwestia religijna.

    > "Dowolna zabawka z androidem" znów za parę lat będzie przestarzała (bo np. nie
    kupisz baterii lub nie obsłuży 5G).

    Podobnie jak do GPSa. Róznica taka że "nowy" telefon kupie za 50zł w
    byle komisie w Ustrzykach a nowy GPS kosztuje tyle razy więcej ile razy
    mniej potrafi od tego telefonu.

    Ja rozumiem sentyment, ale to sensu nie ma. Do niektórych starych
    telefonów mogę do dzisiaj kupić nowe baterie. Internet zbedny, OSM moze
    być offline. Telefon można wsadzić w czelusci plecaka a na zewnątrz miec
    tylko GSM na buletooth za 10zł z OLXa jesli to obciach na szlaku ;).