    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karty Micro SD
    Date: Fri, 27 Mar 2020 12:04:47 +0100

    W dniu 2020-03-27 o 09:08, Roman Tyczka pisze:

    > Zapychają transfer? Chyba nie wiesz o czym gadasz. Jeden obrazek na fejsie
    > zajmuje 1000 razy więcej niż ten post, a obrazków są wszędzie tysiące.
    > Co do pożytku to mój post jest krytyką porady, że kopiując dane z pięciu
    > kart trzeba pięć razy wyłączać system i pięć razy wyciągać baterię z
    > laptopa - to paranoja.
    > To porada na poziomie tych, że jak zobaczę kominiarza to mam się złapać za
    > guzik.

    Podobnie błędne inofrmacje dot. prędkości zapisu na DVD.
    Zapis na CD - wolny jest pewniejszy.
    Zapis na DVD - szybszy jest pewniejszy.

    Jeszcze:
    "gdy osiągną one 75% pojemności CD lub DVD zapisać, koniecznie dodając w
    tym zapisie dane naprawcze" - przy "żywym" zapisie tego nie da się
    uskutecznić.
    Potrzebne są dodatkowe archiwizery.
    Poza tym trzeba jeszcze znać ograniczenia choćby ISO-9660 czy Joliet.

    Kolejno: nie ma RAID V - poziomy oznacza się cyframa arabskimi. Czyli
    jest RAID-3, RAID-5, RAID-6 itd.

    Universis sprawia wrażenie, jakby coś gdzieś słyszał, ale nie bardzo
    wiedział, o co chodi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam