  • Data: 2017-09-10 18:33:25
    Temat: Re: Komputer mi zachorował, więc...
    Od: ajt <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-10 o 17:11, HF5BS pisze:
    > może by się dobrało coś
    > choćby zbliżonego, np. 2m2, zamiast 1m8, bo jasne, że nie odwrotnie...?

    Miałem to samo. Wymieniłem spuchnięte kondensatory na jakieś podobne
    (chyba o nieco mniejszej pojemności), pochodzące z jeszcze starszej
    płyty i przez parę lat był spokój.
    Zamiast wylutowywać, po prostu obciąłem kondensatory szczypcami jakieś
    3mm nad płytą, zdjąłem dolną część z nożek i przylutowałem do nich te
    "nowe". Pod względem estetycznym może niezbyt to wyglądało, ale
    przynajmniej oszczędziłem płycie brutalnego traktowania :)
    Andrzej
    www.radom.city