  • Data: 2017-09-11 21:48:27
    Temat: Re: Komputer mi zachorował, więc...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pcimol" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:op6ndo$7p8$1@mx1.internetia.pl...

    > Wszystkie. Wolę zrobić +50%-100% ale robić jeden raz.

    No, ja też tak w sumie myślę. Z tym, że wymienię tylko te podobne, bo tak,
    to miałbym ze 30-kilka, a opieram się na domniemaniu, żze podobne kondzioły
    są w podobnych gałęziach obwodów i różne w różnych. Te inne nawet nacięć nie
    mają, więc przypuszczam, że ich warunki pracy mogą nie być tak obostrzone,
    jak tych z nacięciami, przewlekanych elektrolitów mam 44 różnych razem. MLCC
    nie liczyłem, SMD nie ruszam. Do wymiany zakwalifikowałem 18 kondensatorów,
    reszta nie wydaje się być w szczególnie wymagających obwodach.

    > Wielowarstwowe płyty nieraz ciężko się lutuje, szczególnie przy rozmiarach
    > padów niewiele większych od średnicy wyprowadzenia.

    Na szczęście końcówki nie wyglądają na dodatkowo zagniatane (moje
    "ulubione"), postaram się uważać i je powymieniać. Rozmyślam nad k.
    polimerowymi, są droższe, ale nie powinienem zbiednieć. Lutownicę mam dość
    gorącą, więc powinno pójść szybko i sprawnie, największych kłopotów
    spodziewam się w momencie wsadzania nowych elementów. Ale, poradzę sobie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.