  • Data: 2017-09-11 17:45:34
    Temat: Re: Komputer mi zachorował, więc...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:op69cc$6c9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > No bez przesady - wymiana kondensatorów kilka vs. całość to będziesz miał
    > z 8pln różnicy. zakładam, że aż tak cie nie docisnęło. Generalnie jak
    > chcesz na już i bez wysyłki to leć na WGE - Piekarz tam jeszcze zdaje się
    > jest - on będzie miał wszystko.

    Spoko, te 8 zyla to nie problem.
    Poczekać trochę mogę... a nuż okaże się, że odzyskowy dysk nie umarł do
    końca i uda mi się ponowny odczyt (bardzo wskazane, przy pierwszym czytaniu
    mogły być przekłamania - uszkodzony jeden moduł pamięci)? To w trakcie prób
    czytania zaczęło się i było częste (ostatnio na tyle, że podejmowanie
    dalszych prób przestało mieć sens), więc ciąłem po kawałku i zeszło,
    myślałem, że dysk w tak złym stanie, mógł przy czytaniu wpaść w jakieś
    zakleszczenie, celowały w tym starsze dyski sprzed dekady i dalej, że np.
    bez końca czekał, aż coś się w nim wykona, a system przez to bez końca
    czekał, aż dyskowi wróci gotowość. (BTW, jak odbieracie komunikat,
    przekładam z angielskiego - "Błąd odczytu podczas zapisu"...? :P)
    Przejrzałem właśnie Allegro, są tanie kondzioły, które będą akurat,
    zastanawiam się jednakże, czy dołożyć trochę pieniędzy i nabyć kondzioły
    polimerowe, ach, jakie drogie, całego złotego sztuka...
    A nawet, jak po dwa będzie, to chyba tak wiele nie stracę? W sumie do
    bezwzględnej wymiany jest 11, a mogących poczekać 7, jak kupię, to już
    wszystkie z tej paki wymienię, myślę, że nie zbiednieję. A jak kupię zwykłe
    płytowe, to one tanie i paczka 10 sztuk jest poniżej 10 złotych. Kupować
    polimery, czy zwykłe? Z montażem poradzę sobie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.