    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola trzeżwości
    Date: Mon, 04 May 2015 14:09:37 +0200

    On 2015-05-04 13:26, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Media (Onet/TVN24) podają: "Policjanci zatrzymali ponad 1200 pijanych
    > kierowców.".

    No to słabiutko;) W zeszłych latach było chyba regularnie 3k. Rowerzyści
    nie dopisali, bo już nie przestępstwo więc w statystykach słabo wygląda,
    a 30 stopni po 10 w każdy dzień nie sprzyja rowerowaniu;)

    > Policjanci (www.policja.pl) zależnie od miejsca w komunikacie podają:
    > "Funkcjonariusze zatrzymali 1233 nietrzeźwych
    > kierujących"/"Funkcjonariusze zatrzymali aż 1233 nietrzeźwych
    > kierowców."
    > A pewnie było tak jak co roku: 40-45% tych "kierowców"/"kierujących" to
    > rowerzyści.

    Wydaje mi się, że rowerzystą odpuścili, stad "słaby" wynik, mimo że
    kontroli pewnie sporo więcej, bo nakupili alcoblowów.

    Shrek.