    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwarantanna 3
    Date: Tue, 31 Mar 2020 17:54:54 +0200

    dyskusyjnych:XnsAB919DD608FD4budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > rzad zaostrza izolacje:
    >
    >Jezeli tak nie było wczesniej to ta cała kwarantanna jest o kant dupy

    i tak nie ..

    >rozbic bo przeciez to jasne ze jak mieszkasz z kims chorym to sam
    >jestes
    >chory. Naprawde tak było ze 1 osoba kwarantanna a domownicy mogli
    >normalnie chodzic po ulicach?

    Ale nie chora, nawet nie podejrzana, tylko o zwiekszonym ryzyku
    zachorowania, bo np wrocila z Niemiec.

    Tzn w teorii, bo w praktyce bywa tak
    https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-
    niewydolny

    >Co do dowozenia jedzenia - teraz tak nie jest ze dowoza jedzenie?

    Jakos tak musi byc, ale moze byc nagle potrzeba znacznie wiekszej
    ilosci, skoro nikt nie moze wychodzic.
    I gdzie maja kupowac - wejscie do sklepu poza kolejka ?

    >Dziwny wymog, przeciez nie ilosc kas a powierzchnia sklepu jest
    >wazna.

    Jedno z drugim zazwyczaj sie wiaze.

    Jak tylko patrze na pobliski Kaufland ... przy kasie jestem kasowany
    powiedzmy 2 minuty srednio.
    A to duze bydle, w 6 minut trudno caly obejsc, szczegolnie jak sie w
    towarze przebiera.

    Czyli beda kasjerki czekaly na klienta ... a inni klienci beda czekac
    przed sklepem na wybrednego :-(
    Ale ... zazwyczaj byla tylko czesc kas czynna, to moze w sam raz
    wyjdzie.

    J.