  • Data: 2018-09-30 09:48:57
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Sep 2018 23:31:40 +0200, Sebastian Biały wrote:
    > Poszukuje laptopa z okolicy i5/i7 z co najmniej 3xxx generacji,
    > uzywanego.

    Mój 7-letni już Thinkpad T520 nadal służy mi 10h dziennie i daje mi pełną
    satysfakcję. W ciągu 7 lat bardzo intensywnej pracy nie miał awarii, poza
    padnięciem jednego modułu RAM po wpadce do rzeki. To "tylko" i5 2450M ale
    daje radę wszystkiemu co potrzebuję (kompilacja dużych projektów,
    uruchamianie kilku VM jednocześnie, transkodowanie plików wideo...).
    Gdybym miał go wymienić, to znów brałbym coś z linii Thinkpad. W
    porównaniu do innych laptopów które w życiu miałem (Highscreen, Dell,
    Toshiba), ten jest niezniszczalny. Do tego ma zajebistą klawiaturę, a to
    rzadkość wśród laptopów.

    Mateusz