  • Data: 2018-10-02 17:20:53
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 września 2018 22:28:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > No właśnie niekoniecznie. Wspomniany F-S E4010 był raczej małym
    > laptopem, ale z wygodną klawiaturą. Nie chodzi o wymiar tylko o
    > wyczuwalny skok. Moja obecna w Acerze powoduje że nagminnie trace
    > literki. Brakuje mi histerezy, takiej namiastki klawiatury mechanicznej.
    > Ta niewielka ale wyczuwalna histereza była w F-S.

    > Drogie i tylko 2xxx :D Ale obejrzę, może faktycznie warto.

    https://amso.pl/pol_m_Poleasingowe_Laptopy_Z-proceso
    rem-Intel-Core-i5-190.html?filter_traits%5B63%5D=593
    ,2100&filter_producer=1142347122

    mam dell z prockiem 3320 polesingowy
    nowy dysk ssd + 8 GB
    od trzech lat uzywany przez ze mnie i dwóch chłopaców
    od ok roku bardzo intensywanie bo odkryli robloxa-gre internetową

    in minus
    - wiesz się wifi ale pomaga reconect
    - klawisz strzałka w dół nie działa od jakiegoś czasu
    - brak fizycznej polskiej klawiatur
    - na bateri daje rady około godziny ale generalnie jest na kablu

    in plus
    - działa