  • Data: 2018-11-02 12:31:42
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Nov 2018 11:33:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5bdc2800$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Adam" <...@d...com.pl> :
    >Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości

    ndows10ISO

> [...]
    język,
    >natomiast nie zostałem zapytany o wersję Windows 10, a wiem, że jest ich klika.
    >Jedynie pokazał się wybór Windows 10 Update ..., ale to chyba mnie nie dotyczy.
    >Po ściągnięciu normalnie wypaliłbym to .iso na płytce DVD i miałbym płytkę
    instalacyjną.
    >Ale na wypadek zakupu laptopa bez napędu DVD powinienem to mieć na pendrive'ie
    >(USB). Czy skopiować ten plik jako .iso na pendrive'a, czy raczej powinien on być
    jakoś
    >przetworzony w celu późniejszego zastosowania do wgrania systemu?

    Instalka ma wszystkie wersje, wybierasz sobie odpowiednią, możesz
    wpisać klucz, albo wybrać "licencja cyrowa", wtedy klucza nie
    podajesz(to w sytuacji, kiedy na danym komputerze był już win bez
    klucza, z licencją cyfrową).

    Co do instalacji z pena:
    https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/ma
    nufacture/desktop/install-windows-from-a-usb-flash-d
    rive

    Ja mam kieszeń na dysk, która z wgranych plików ISO emuluje napęd DVD,
    w ostateczności zadaję na U3.

    >Rozumiem, że kupując nowego laptopa z systemem Windows 10, prawdopodobnie
    >Home, system będzie predefiniowany, czyli już będzie nagrany i będzie działał.
    >Dostanę także, na nalepce lub w dokumentach, t.zw. Product Key.
    >Gdyby potem coś się bardzo złego stało, będę mógł sformatować dysk systemowy
    >i będę mógł z tego obecnie ściąganego nagrania .iso, korzystając z otrzymanego
    >przy kupnie Product Key, wgrać system od nowa - z płytki lub z pendrive'a.
    >Dobrze myślę?

    Dobrze myślisz.