  • Data: 2018-11-02 12:46:24
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: "Adam" <...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:prhc05$a39$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie. Tego powodu przed chwilą zmieniłem laptopa na i7, z C2D całkiem przyzwoitego.

    A ten nowy, z i7, też przyzwoity? Jeśli tak, to podaj proszę jaki to model/skład.
    Opinia użytkownika jest tysiąc razy ważniesza niż to co podaje sprzedawca,
    a nawet tester.

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Ja mam kieszeń na dysk, która z wgranych plików ISO emuluje napęd DVD,
    > w ostateczności zadaję na U3.
    Czy to jest tylko emulacja DVD w przypadku plików ISO, czy w ogóle emulacja
    napędu DVD? Jeśli to drugie, to napisz proszę coś więcej.

    Pozdrowienia
    Adam