  • Data: 2018-03-24 19:05:16
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bo jak widac - Lenovo i Samsung kupuje.
    >
    > Ale jak ja biedny mam w sklepie sie dowiedziec czy taki kabelek noname
    > lub np "hama" uzywa takiego, czy 28 ...

    Normalnie, tak jak ze wszystkim innym. Oczywiście oszustwo jest możliwe,
    ale:

    Kabel USB Delock MICRO AM-MBM5P EASY-USB 2.0 3M
    Srednica kabla: 28 AWG i linia danych 24 AWG linii energetycznej

    linia energetyczna :-)

    USB micro USB kabel USB micro USB reversibl e/ dwustronny Assmann
    AK-300122-010-S 1,0m czarny
    średnica przewodu: AWG 24/28

    Zakładam że to znaczy to co myślę że znaczy

    albo np. to:
    AUKEY CB-D5 Black zestaw ultraszybkich kabli
    Długość: 2 szt. 0.3m oraz 2 szt. 1m oraz 1 szt. 2m
    28 AWG data wires
    20 AWG power wires

    AWG 20 to już jest kawałek przewodu.

    BTW czy kable noname nie mają cieńszych przewodów niż AWG 28 to nie
    wiem. Bardzo bym się nie zdziwił.
    --
    Krzysztof Hałasa