    Subject: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Sat, 8 Jun 2019 16:04:58 +0200

    On 08.06.2019 15:38, Irek.N. wrote:

    > Jeżeli to ten przypadek o którym myślę, to olej perełkę, załóż filtr,
    > ale przede wszystkim puść kamery inną trasą niż kable z falownika :)
    >
    > Miałem kiedyś podobnie, kable z krokowca potrafiły zgasić komunikację
    > Ethercat-ową. Rozsunięcie kabli o dosłownie 5cm rozwiązało problem.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Kable są na przeciwnych ścianach.
    Ale zmierzyłem THD miernikiem cęgowym takim lepszym i wynosi 120%. Na
    domiar złego silnik przy 50Hz zmierzone na wejściu falownika też tym
    samym miernikiem cęgowym

    kW 1.75
    kVAr 2.20 (pojemnościowa)
    kVA 2.82

    Czy filtr wejściowy jest czy nie ma THD wynosi tyle samo. Okazało się,
    że fabryczny filtr za kilka stów nie koryguje mocy biernej. Właściwie on
    jakby nic nie robił.

    https://inverterdrive.com/file/LS-Starvert-iG5A-Manu
    al

    str 178