  • Data: 2016-11-04 10:55:13
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Ale jesteśmy już po dodaniu, więc doszły 3 miliony numerów do wzięcia.

    Wiem, wszędzie, w każdej strefie doszły miliony, których nie ma kto brać.
    Za to komórkowych zabrakło, więc się kombinuje jak koń pod górę i szuka
    rezerw. Najnowsza zdobycz, to 450.

    Wciąż wisi nad planem numeracji przekleństwo "numeracji geograficznej".
    W domowym użytku na nic mi te dwie dwójki z przodu, mógłbym tam mieć
    każde inne cyfry. Numeracja geograficzna fajna by była, gdyby ją zrobić
    z rozdzilczością gminną lub lepszą -- żeby z lotniska JFK dało się
    zamówić nowotarską taksówkę do Balic na określoną godzinę. Wybierając
    Standardowy Numer Taksówkowy poprzedzony nowotarskim prefiksem.

    --
    Jarek