    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Most
    Date: Fri, 14 May 2010 01:44:02 -0700 (PDT)

    On May 13, 9:26 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Powiedzmy sobie ze mosty zazwyczaj maja jakies liny nosne lub luki.
    > A ten nie.
    > To kto sie pomylil - jego projektanci, czy calej reszty ?

    Jakby się ktoś pomylił to by się zawalił. Stoi, więc pomyłek nie było.
    A może on właśnie taki jest żebyś się pytał? Nie masz nigdy ochoty
    zrobić coś inaczej niż wszyscy? Ja zawsze. I kiedy tylko mam
    sposobność to fantazjuję. Nie znam się na budowaniu mostów, nie wiem
    na jakim etapie podejmuje się decyzję o nietypowej konstrukcji i jakie
    sprzyjające warunki muszą zaistnieć żeby ktoś twórczy mógł dojść do
    głosu. Ale jak powiedział Lem, gdyby ludzkość robiła tylko to co
    wydaje się możliwe, do dziś siedzielibyśmy w jaskiniach.
    Konrad