    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 6 May 2016 10:05:10 +0200

    Dnia Fri, 6 May 2016 09:40:04 +0200, T. napisał(a):
    > Przez lata, kosztem kierowców, nabijali mandatami z fotoradarów budżet
    > rządom PO-PSL,

    Raczej gminom.

> [...]

    > siebie i ścisłego kierownictwa za udział w projekcie bliźniaczej
    > współpracy (tzw. twinningu) z Turcją. Sam Połeć zgarnął 81 tys. zł
    > brutto, jego zastępca 69 tys. Premie dostało też dwoje dyrektorów -
    > jeden 74 tys., drugi - 54 tys. zł -- informuje gazeta.
    > Według audytorów, uczestnicy projektu, traktowali wyjazdy do Turcji jak
    > wycieczki. Natomiast sprawa nagród, jak zaznacza ,,Fakt", okazała się
    > mocno podejrzana. Okazało się m.in. się, że pieniądze na nagrody
    > wypłacono z funduszu projektu ,,ukraińskiego", bo w ,,tureckim" zabrakło

    Normalna praktyka chyba - za dobry projekt nalezy sie nagroda, a
    srodki bierze sie z tego budzetu, gdzie sa :-)
    Za to z ukrainski nie wyplacono nagrody :-)

    > Dlatego audytorzy skierowali sprawę do CBA, które w tej chwili zajmuje
    > się aferą. To niemal pewne, że generałowi sprawa ta nie ujdzie na sucho.
    > Według nieoficjalnych informacji może zakończyć się prokuratorskimi
    > zarzutami -- twierdzi ,,Fakt".

    W Fakcie niet faktow ... ale Ziobro szaleje, to moze i wyjdzie :-)

    > Jak widać, rządzący na rozmaitych stanowiskach nie odchodzili po ośmiu
    > latach z pustymi rękami.

    80 tys, coz to jest. Pan general to myslisz jaka mial miesieczna
    pensje ? Ponizej 20 chyba nie schodzil ... choc jesli Prezydent
    dostaje 12 ...

    Zobaczysz za 4 lata, jak sie nagrodza za dobra prace :-)

    No ale ... system motywacyjny powinien byc, a nie "czy sie stoi czy
    sie lezy 15 tys sie nalezy" :-)

    P.S. Jesli chodzi o fotoradary ITD ... to mam wrazenie, ze ktos je
    sabotowal i to na wszystkich szczeblach. Ale chetnie mu za to nagrode
    dam, szczegolnie ze nie z moich pieniedzy :-)

    PPS. Poza tym - jak widac to nie z FR poszla na to forsa :-)

    J.