    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nie ma to jak chmura
    Date: Mon, 01 Sep 2014 13:26:31 +0200
    Sender: A...@8...107.155.162

    On 2014-09-01 13:13, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl>

    > A jak Ci jakiś program zaiwani z twojego urządzenia to ?

    1. musialby wiedziec co (pliki backupow sa pod dziwnymi nazwami i
    najczesciej laduja w external storage)
    2. musialby trafic na okres, ze backup sobie lezy przez zrzuceniem na
    zewnetrzny dysk
    3. komus musialoby sie chciec go odszyfrowac - najczesciej sa to
    spakowane pliki z haslem
    4. ... wszystkich sytuacji i tak nie da sie przewidziec - chodzi o to by
    sie samemu niepotrzebnie nie wystawiac :)