  • Data: 2016-05-11 14:01:42
    Temat: Re: OZE
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 maja 2016 13:28:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    lamusa-w-podkarpackiej-wsi-stworzyli-pierwsza-na-swi
    ecie-fabryke-drukowanych-ogniw-slonecznych

    > Ale poza Polske sprzedaja ?

    :-)

    > Nie rozumiem co cie dziwi - fabryka zarabia, to siedza i zarabiaja.
    > Co tu jest "wbrew temu co sie wokol dzieje" ? Ze siedza, zamiast
    > otwierac druga w Indiach ?

    Co oni robią w Polsce skoro w Polsce nie ma rynku. Ilu znasz kowali na Kiribati?

    > Czy masz na mysli, ze to glosowanie jest w sumie na niekorzysc tej
    > sily ?

    Jeden taki mówił: kiedy jest sztorm i statek walczy o przetrwanie a kapitan akurat
    zmarł na zawał, to nie robisz wyborów wśród załogi i nie pytasz palacza kto powinien
    zostać nowym kapitanem.

    > Ale to nie jest warunek konieczny do rozwoju tegp biznesu.

    Ale ja bym chciał. Ty możesz nie chcieć.

    > No ba. Ale czy nie maja przy tym sporo racji ?
    >
    > Ja bym sie bardzo ucieszyl, gdyby sie okazalo ze prad i samochody
    > mozemy miec "za darmo" czy "odnawialny", ale jak na razie, to wcale
    > nie jest tak wesolo.
    > Choc Niemcy jakos swoje sloneczne maja i nawet zacmienie przezyli.

    Od kilku dni w Danii jest wyjątkowa flauta, wiatr praktycznie nie wiele. W Kopenhadze
    jest wiele małych elektrowni gazowych, które nie są używane na codzień. Stoją w
    gotowości i czekają na czarną godzinę, średnio pracują kilka godzin w roku.
    Spodziewałem się że je właśnie teraz odpalą. A gdzie tam! Niemiecki prąd z solarów
    tańszy.

    > Czynnikow moze byc znacznie wiecej - i nie tylko przychylnosc panstwa.

    > A dlaczego mieliby wywalic ? Na razie to w Niemczech wiecej imigrantow
    > niz u nas :-)

    No właśnie dlatego. Żeby nauczyć Polaków co to znaczy solidarność.

    > A nawet jak wywala - tirmani troche postoja na granicach, ale na tym
    > sie uciazliwosci koncza.
    > Gorzej, jak nas z Unii wywala.

    No, z Unii.

    > Notebooki na razie na 19V, ale moze zastapia je tablety :-)
    > A klimatyzatory ... no, w samochodach sa juz elektryczne na 12V ...
    > Tylko co zrobic z zelazkiem ....

    Żelazko? Nie ma problemu. Wpisałem do alibaby, znalazło mi tyle że nie chce mi się
    liczyć.