  • 21. Data: 2009-01-13 06:48:02
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie tylko w Poznaniu jest dvb-t.

    Ale nie jest to usługa na tyle dostępna aby sugerować wszem i wobec, że to
    taka 'betka' odbierać w/w programy za free. To po prostu mijanie się z
    prawdą. to, że Ty odbierasz nie znaczy, że ten komu odpisujesz też ma taką
    możliwość.

  • 22. Data: 2009-01-13 06:51:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > A koniecznie coś musi być białe albo czarne?
    > Bo ani to, ani to w pełni.
    > Jako ofertę dla kogoś kto nie ma innych możliwości dostępu do tv chwalę,
    > z kolei porównania z konkurencją w postaci dvb-t, czy darmowej telewizji
    > w neostradzie tnk nie wytrzymuje.
    wez przestan wypisywac takie głupoty!
    dvb-t działa tylko w nielicznych miejscach i wątpie by szybko
    uruchomili, w moim rejonie nawet nie ma sygnału testowego, sprawdzam co
    parę dni. to co daje tp to mi sie nie podoba, poza tym musiałbym mieć tak:
    telefon w tp sa - nie chce - mam 2 komórki i telefon voip
    internet neostrada - nie mam telefonu w tp sa więc nie mogę
    wrunek livebox - no jezeli uwazasz to za dobry sprzet, ja nie
    odległośc od centrali max 2500 m. w innym przypadku dochodzi antena sat
    i inny dekoder.
    Reasumując by mieć tv za "darmo" zapłaciłbym 3x więcej.
    Więc pisz że dla ciebie jest wygodne i ci to odpowiada, nikt nic za to
    nie zrobi, wręcz przciwnie, ten co się zastanawia chce opinie.

    Ja mam internet z sieci miejskiej i mam tv na abonament, gdyż chcę mieć
    lepszą jakość, ale moi znajomi, zwłaszcza ci co oglądali polsat i cyfra
    i którym się skończyło, mają TnK, choćby dlatego że każdy z nich ma
    dekoder i antene. Oferta - ja uważam spoko, jest kilka ciekawych
    programów, a cóż z tym darmowym DVB-T, zobaczymy. Jak będzie działać,
    wówczas wymienimy się spostrzeżeniami, ale na razie nie działa.

  • 23. Data: 2009-01-13 08:49:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie jest to usługa na tyle dostępna aby sugerować wszem i wobec, że to
    > taka 'betka' odbierać w/w programy za free.

    Nie twierdzę że to betka, twierdzę że można (trzeba) sprawdzić inne
    możliwości.
    Jasno piszę, że chodzi o dvb-t, więc każdy ma sobie sam sprawdzić, czy u
    niego taki przypadek występuje.
    Drugi przypadek za free to telewizja w neostradzie.
    Też nie każdy ma możliwość.

  • 24. Data: 2009-01-13 08:56:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > wez przestan wypisywac takie głupoty!
    > dvb-t działa tylko w nielicznych miejscach

    Rozumiesz sformułowanie które powyżej przeczytałeś?
    Nie?
    No to przeczytaj jeszcze raz.
    I tak do skutku, aż zrozumiesz.

    Dopóki nie zrozumiesz - nie ma sensu, żebyś odpowiadał.
    I taką samą zasadę zastosuj do wszystkiego na co chcesz odpowiedzieć.

    HINT: właśnie napisałem to samo co Ty, że nie każdy ma taką możliwość.
    Inni w zamian mają kablówki i brak możliwości wystawienia talerza na dach -
    dla nich też Twoja tnk będzie najlepszą propozycją?

    > i wątpie by szybko uruchomili,

    Pół roku - to jest szybko czy nie bardzo?

    > to co daje tp to mi sie nie podoba, poza tym musiałbym mieć tak:
    > telefon w tp sa - nie chce - mam 2 komórki i telefon voip
    > internet neostrada - nie mam telefonu w tp sa więc nie mogę

    Możesz.
    Telefon już dawno nie jest koniecznością.

    > wrunek livebox - no jezeli uwazasz to za dobry sprzet, ja nie

    Nie ma musu.
    Przy tej usłudze liveboxa dostajesz gratis.
    Możesz go używać tylko dla potrzeb tv - wybór należy do Ciebie.

    > odległośc od centrali max 2500 m. w innym przypadku dochodzi antena sat i
    > inny dekoder.

    Ja dokładniej to o tej wersji sat mówię.

    > Reasumując by mieć tv za "darmo" zapłaciłbym 3x więcej.

    Jeśli masz neo - to zapłaciłbyś mniej.
    I o tym pisałem.
    Nie mówię o zakładaniu neo tylko dla potrzeb tv - tu sprawa jest jasna.

    > Więc pisz że dla ciebie jest wygodne

    A pisałem że nie dla mnie?
    Kolejny raz polecam naukę czytania ze zrozumieniem.

  • 25. Data: 2009-01-13 10:49:45
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zho napisał(a):

    > 1) Chlopaki nie lubieja kontaktu z klientami, na swojej stronie www
    > umiescili adres pocztowy (tradycyjny) i 2 numery telefonow po 0,35 i po
    > 1,22 za minute, maila juz nie podali bo nie daj Bog jeszcze kto by napisal.

    Fakt. Ale dzięki Bogu i Partii choć aktywować kartę można przez net,
    bez dzwonienia i w miarę szybko.

    > 2) Karta ma po wlozeniu do tunerka z zestawu "nietypowy" rozmiar
    > znaczaco utrudniajacy zastosowanie jej w innym tunerku.

    Nie bardzo rozumiem. Albo do gniazda pasuje, albo nie. A że trochę wystaje?
    Tak ma być, żeby łatwiej było wyciągnąć.

    > 5) Niedawno przyszlo z nieba oprogramowanie z powaznym bledem ktorego
    > podstawowym objawem jest brak obslugi Diseq, ponoc za jais czas ma

    Kurczę, strach się bać- a ja mam Astrę jako A na monoblocku.
    Ale AFAIR przełączałem niedawno (przedwczoraj?) między kanałami z Astry i HB
    i było OK, więc z niektórymi Diseq działa.

    > 1) W miare sensowna cena kompletu Technisat z karta w zwyklym sklepie za
    > rogiem za 196 PLN.

    Drogo ;-) Ja kupiłem "za rogiem" za 164 PLN. W normalnym sklepie, z paragonem
    i gwarancją.

    > 3) Niska cena "abonamentu" przy jednorazowej oplacie za rok 120 PLN
    > czyli po 10 za miesiac, z drugiej strony co tam jest zadna rewelacja w
    > sumie.

    Polsat ma podstawowe taniej- 11 miesięcy za friko przy umowie na 2 lata
    (później 10 zł/mies). Ale przekombinowane- należy podpisać umowę na MiniMax
    (12 mies za friko) i zmienić na Mini w 11-tym miesiącu. A po upływie okresu
    umowy pewnie trza zerwać i podpisać ponownie...

    > 4) Oszczedny tuner majacy nizkie zuzycie energii.

    I malutki :-) Świetnie się nadaje do przewożenia.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 26. Data: 2009-01-13 11:37:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Rozumiesz sformułowanie które powyżej przeczytałeś?
    > Nie?
    > No to przeczytaj jeszcze raz.
    > I tak do skutku, aż zrozumiesz.

    Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    taki jest tytół

> [...]
    > dach - dla nich też Twoja tnk będzie najlepszą propozycją?

    > Pół roku - to jest szybko czy nie bardzo?

    mało - licze rok min

  • 27. Data: 2009-01-13 11:44:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    > taki jest tytół

    Naprawdę zrób coś ze sobą ZANIM zechcesz pisać na usenecie.
    Nie dość że masz problemy z czytaniem, ze zrozumieniem tego co czytasz, to
    jeszcze z pisaniem również.
    Skup się na czymś co wymaga tylko komunikacji werbalnej - może tam pójdzie
    Ci lepiej.

  • 28. Data: 2009-01-13 15:04:55
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gkhrkb$n98$1@inews.gazeta.pl...

    > Fakt. Ale dzięki Bogu i Partii choć aktywować kartę można przez net,
    > bez dzwonienia i w miarę szybko.

    Faktem jest rowniez ze moze sie zdarzyc ze bedziesz chcial z kims pogadac :)

    > Nie bardzo rozumiem. Albo do gniazda pasuje, albo nie. A że trochę
    > wystaje?
    > Tak ma być, żeby łatwiej było wyciągnąć.

    Karte zeby wlozyc do technisata trzeba wylamac tak jak karte sim do telefonu
    i w tym momencie karta staje sie troszku niewymiarowa :))

    > Kurczę, strach się bać- a ja mam Astrę jako A na monoblocku.
    > Ale AFAIR przełączałem niedawno (przedwczoraj?) między kanałami z Astry i
    > HB
    > i było OK, więc z niektórymi Diseq działa.

    Moze nie sciagnales sobie najnowszej wersji oprogramowania :) A moze masz
    szczescie i masz.

    > Drogo ;-) Ja kupiłem "za rogiem" za 164 PLN. W normalnym sklepie, z
    > paragonem
    > i gwarancją.

    Tunek z karta w sklepie za rogiem :)

> [...]
    > okresu
    > umowy pewnie trza zerwać i podpisać ponownie...

    I przede wszystkim nie jestem na zadnej liscie abonentow i jak juz pisalem
    nie przyjdzie do mnie za kilka latek jakis pan lub pani z roszczeniami ze
    czegos nie zaplacilem bo np. sie odsetki za zwloke ktora niekoniecznie
    wynika z mojej strony skumulowaly

    > I malutki :-) Świetnie się nadaje do przewożenia.

    Przepraszam za bleda ortograficznego :)
    Dodam ze mieszkam na glebokiej wsi posrod lasow i borow z dala od centrow
    cywilizacyjnych wiec prosze mi tu nie fanzolic ze bede mial w jakiejs
    najblizszej przyszlosci DVB-T czy inne cholerstwo, conajwyzej zgasnie mi
    analog naziemny :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 29. Data: 2009-01-13 18:21:29
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com>

    Cavallino wrote:

    > Wstrzymaj się, o ile nie zależy Ci na tvn turbno czy n-sport.
    > Od czerwca będziesz miał dvb-t za free (w większości kraju).

    Skąd masz to info o czerwcu?

    Pozdrawiam

    pitpull

  • 30. Data: 2009-01-14 06:46:36
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zho napisał(a):

    > Faktem jest rowniez ze moze sie zdarzyc ze bedziesz chcial z kims
    > pogadac :)

    Może być- na przykład komuś nawrzucać. Ale na razie z grubsza działa.

    > Karte zeby wlozyc do technisata trzeba wylamac tak jak karte sim do
    > telefonu i w tym momencie karta staje sie troszku niewymiarowa :))

    Bo wyłamywać to trza umiejętnie ;-)
    A jakie są sprzęty CONAXowe, gdzie wkłada się całość?

    > Moze nie sciagnales sobie najnowszej wersji oprogramowania :) A moze
    > masz szczescie i masz.

    HGW, bo inny objaw mam- potrafi zniknąć dźwięk, wraca po przerzuceniu
    kanału (np. kanał dalej i wstecz). A strach aktualizować :-)
    Z drugiej strony nie dopomina się o aktualizację (a nie wyłączałem),
    więc pewnie jest ten nowy soft...

    > Tunek z karta w sklepie za rogiem :)

    Tak, fabrycznie ofoliowany komplet.

> [...]
    > roszczeniami ze czegos nie zaplacilem bo np. sie odsetki za zwloke ktora
    > niekoniecznie wynika z mojej strony skumulowaly

    Fakt- nie każdy lubi Kruki czy inne Wrony, niezależnie od (nie)słuszności
    roszczeń.

> [...]
    > centrow cywilizacyjnych wiec prosze mi tu nie fanzolic ze bede mial w
    > jakiejs najblizszej przyszlosci DVB-T czy inne cholerstwo, conajwyzej

    Ja też planuję używać sprzętu na tzw. zadupiu zamiast klasycznej instalacji
    naziemnej. W to zapotrzebowanie trafili prawie idealnie (no, mógłby Polsat
    być...).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP