    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Date: Wed, 15 Oct 2014 11:09:33 +0000 (UTC)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale to nie mój pomysł - to stare jest...

    Jak tak sobie przypomnę, to fakt, że kojarzę coś takiego.

    > Tyle, że rezystorów 4k7 nie łączyłbym do sztucznej masy tylko dodałbym

    Chyba coś ucięło... co byś dodał?

    > Po co? Zrób dwa wtórniki, bez rezystorów.

    Też racja, dzięki. Wtedy R8 (Rg) też nie będzie potrzebny?

    > I znów - po co? Daj 4 identyczne rezystory.

    Jeżel IC1A / IC1B będą wtórnikami, to tak.

    > Nie muszą być odwracające - mogą być po prostu wtórniki.

    Fakt, pomyślałem o wzmocnieniu < 1.

    > Do czego TDA7384 potrzebuje 9V? Jesteś pewny, że chodzi o TDA7384?

    Nie jestem :) TDA7348.

    > Nie mogę pojąć, dlaczego w ogóle rozpatrujesz branie sygnału z wyjścia
    > głośnikowego i tylko jednego. Chyba, że chcesz użyć dwóch takich
    > separatorów i sygnał z nich zsumować.

    Chcę użyć dwóch identycznych separatorów. Sygnały z nich po przejściu
    przez TDA7348 pójdą na końcówkę mocy dla głośników (fabryczny wzmacniacz
    ma może z 5W, ja chcę użyć TA8275H), a oprócz tego będą zsumowane i przez
    LPF pójdą na końcówkę mocy subwoofera.

    Osobną kwestią jest zasilanie tej końcówki, kiedyś już o to pytałem, potem
    temat umarł, ale teraz w nowym samochodzie chcę go pociągnąć dalej. Zerknij
    jak możesz tutaj:

    http://sound.westhost.com/project89.htm

    Chcę się wzorować na układzie z Figure 9 (na dole strony). Tranzystory
    IRFZ44N, diody MBR20100CTP (będą OK, czy za wolne dla ok. 50kHz?),
    rdzeń... i tu pojawia się pytanie, czy rdzeń o średnicy ok. 25mm
    przeniesie ok. 200W?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/