  • Data: 2014-10-15 18:59:14
    Temat: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Rdzeń nie przenosi mocy - moc przenoszą uzwojenia. Przekrój rdzenia
    > określa minimalną ilość zwojów a okno w rdzeniu ogranicza łączny
    > przekrój uzwojeń. Dałbym większy.

    Czym się kierować przy doborze optymalnej ilości zwojów dla takiego
    dziwoląga? Podobnie jak przy klasycznej przetwornicy przepustowej, aby
    prąd magnesujący nie spowodował nasycenia rdzenia? Ma sens nawijanie
    więcej zwojów? Choć tutaj chyba indukcyjności rozproszenia (w uzwojeniu
    wtórnym) są mile widziane - te kondensatory na wyjściu chyba ostro
    dostają...?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.