    From: g...@s...invalid (Gof)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Date: Fri, 17 Oct 2014 10:47:36 +0000 (UTC)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Trzeci rezystor. Ale, po przemyśleniu - kupiłbym takie rezystory:
    > http://www.tme.eu/pl/details/tc0525b4992t1e/rezystor
    y-smd-0805/royal-ohm/#
    > dzielnik dałbym przed kondensatorami, z dwóch rezystorów 49k9 i
    > jednego byle 4k7,

    Czemu przed?
    Czemu dwa rezystory 49k9 a nie jeden?
    Dzielnik do sztucznej masy?

    > kondensatory o znacznie mniejszej pojemności - szkoda uszu na ich
    > ładowanie. Spokojnie wystarczy 330nF.

    330nF nie obetnie za bardzo pasma od dołu? Uszy to nie problem, bo
    wzmacniacze mają dodatkowe kondensatory na wejściach mute, żeby
    startowały dopiero po paru sekundach, jak już wszystkie pojemności
    się poładują.

    > Tak na żywca? Bez dławików? Fuj!

    Gdzie dałbyś dławik(i)? Z wyjścia trafo do masy, tak jak tu?
    http://circuit-zone.com/ediy_blog/340/01.gif

    Czy może jeden dławik skompensowany na dwóch pozostałych wyjściach trafo
    (albo np. na wyjściach prostownika)?

    Ile mniej więcej zwojów? Bo rozumiem że chodzi o wycięcie w.cz. żeby nie
    nadwyrężać kondensatorów?

    > Schottky za wolne?

    Czyli nie będą za wolne, OK :)

    > Rdzeń nie przenosi mocy - moc przenoszą uzwojenia. Przekrój rdzenia
    > określa minimalną ilość zwojów a okno w rdzeniu ogranicza łączny
    > przekrój uzwojeń. Dałbym większy.

    Mam taki rdzeń, mogę go użyć na ten dławik, o którym pisałeś, a na trafo
    skombinować większy... bo chyba na dławik wystarczy?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/