  • Data: 2018-04-18 09:36:30
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj LEPEK, 18 kwi 2018 w news:pb6rbm$14k$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Taaa...
    > Ja bym jednak bardziej się skupił na własnej odpowiedzialności, bo

    https://tinyurl.com/y9ge9t5h

    Odpowiem tutaj zbiorczo. Mam nowe zdjęcia. W oponie nie znaleziono
    przebicia.
    Pytałem gumiarza, czy opony są ok. Jakby mi powiedział - panie, to
    szrot, zaraz sie rozpadnie, to bym nie dyskutował i nie zakładał. Fakt,
    opony są dość stare - nie wiem dokładnie ile. Pamiętam, że kiedyś
    sprawdzałem, ale na pewno mniej niż 10, raczej 5-6 lat. Barum.
    Nie gra mi to, że przecież przy 120km/h na autostradzie w ciągu ponad
    pół godziny stałoby się coś wcześniej. Kobita nie jest tak
    nierozgarnięta, żeby przez pół godziny piłować po autostradzie na
    feldze. Felga wygląda w miarę ok.
    Zatrzymała się szybko po hałasie - właśnie miała zjeżdzać z obwodnicy,
    więc hamowała pewnie z 90/h .
    Felga nie jest jakoś przesadnie pordzewiała, ale też nie widać żeby ją
    przesadnie przeczyścili.
    Aha, jeszcze jedno. Tuż po wyjeździe od wulkanizatora pojechałem na
    stację ustawić swoje ciśnienie. Oni pompują 2,3 - ja dałem 2,1.
    Poza tym ta opona była poprzednie 2 sezony z przodu. Gumiarz sam
    zasugerował zamianę przód-tył, więc zmieniliśmy. Nie wiem, czy to
    szczęście w nieszczęściu.