  • Data: 2019-09-09 20:42:29
    Temat: Re: Optyka potrzebna od zaraz
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 września 2019 13:31:29 UTC-5 użytkownik Szyk Cech napisał:

    > Dziesiątki tysięcy złotych za jedną formę to "nie strasznie drogie"?
    > O takich kwotach mówiono w firmie w jakiej pracowałem poprzednio.
    > Branża: produkcja urządzeń elektro-energetycznych dla przemysłu, statków
    > i wojska.

    Ta cena zalezy od wymiarow formy i precyzji wykonania.
    Na okulary starczy niewielka a cnc zrobi wystarczajaco dokladnie. Reszte sie
    spoleruje (znaczy sie wtrysniety plastik).

    Jakby one byly takie drogie to bysmy w sklepach nie mieli taniutkich pierdoletow z
    chin.

    Tanie nie sa, nikt ich nie robi dla serii 20-30 sztuk. Ale zaporowo drogie nie sa.